VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling staat altijd aangegeven bovenaan de product pagina. 

Je ontvangt een live tracking code zodra jouw bestelling onderweg is!

Ik heb een pre-order bestelt, wat is de levertijd?
Pre-orders hebben een gemiddelde levertijd van 2 weken, tenzij anders aangegeven. Bestel je ook items met een snellere levertijd? Dan wordt jouw bestelling alsnog pas verzonden zodra de pre-order levertijd voorbij is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan! Binnen 30 dagen na ontvangst kun je bij ons je bestelling retourneren. Bekijk onze retour voorwaarden voor meer informatie.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Meld jouw retour aan via ons retour portaal op de website. Het is niet mogelijk om te retourneren zonder vooraanmelding.

Het lukt mij niet om te retourneren, wat nu?                                                      Het is belangrijk om het volledige retour-stappenplan door te lezen. Lukt het inloggen niet? Lees dan eerst nog eens alle stappen helemaal door. Als het dan nog steeds niet lukt kan het zijn dat je een ander email adres invult dan je hebt gebruikt bij jouw bestelling. Ga dit dus nog eens na ahv jouw bevestigingsmail. Mocht dit het niet verhelpen kun je contact opnemen met onze klantenservice met een screenshot van de foutmelding. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Soms komt onze mail terecht in je spam. Check deze dus eerst even. Heb je ook hier geen mail staan? Dan is er bij ons wellicht een verkeerd mail adres van jou bekend. Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen!

Ik heb mijn verkeerde adres ingevuld, wat nu?
Heb je een verkeerd adres ingevuld of wil je het toch ergens anders laten bezorgen, dan kun je ons het beste even mailen. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een defect item ontvangen
We controleren alle items goed, maar soms kan het helaas voorkomen dat een item defect wordt geleverd. Stuur in dit geval binnen 72 uur na ontvangst een mailtje met een foto. Wij helpen je dan z.s.m verder.

Waar worden jullie producten gemaakt?
Onze producten worden met veel aandacht ontworpen op ons hoofdkantoor in Amsterdam. Vervolgens worden de producten geproduceerd in onze fabrieken. Wij werken samen met fabrieken in Italie, India en Turkije. Bij elk product staat in de omschrijving aangegeven in welk land het geproduceerd is. 

Ik heb een andere vraag
Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag klaar om jullie te helpen met vragen. 

klantenservicemmt@gmail.com

Wegens enorme drukte kan het soms tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord hebt op je mail. Excuses hiervoor!