VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van je bestelling staat altijd aangegeven bovenaan de product pagina. Momenteel hebben de meeste items een levertijd tussen de 4 tot 14 werkdagen.

Je ontvangt een live tracking code zodra jouw bestelling onderweg is!

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan! Binnen 30 dagen na ontvangst kun je bij ons je bestelling retourneren. Check even onze retour voorwaarden voor meer informatie.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Stuur ons een mailtje waarin je aangeeft dat je je bestelling wilt retourneren. Wij sturen je dan ons retouradres. Vergeet in je retourpakket niet je pakbon of een briefje met je gegevens toe te voegen. Zo weten wij wie je bent en kunnen we binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag terugstorten.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Soms komt onze mail terecht in je spam. Check deze dus eerst even. Heb je ook hier geen mail staan? Dan is er bij ons wellicht een verkeerd mail adres van jou bekend. Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen!

Ik wil mijn item graag omruilen met een andere maat, kan dit?
Ja, dat kan! Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen. Je krijgt dan een unieke code, zodat je geen extra verzendkosten hoeft te betalen voor je nieuwe bestelling.

Ik heb mijn verkeerde adres ingevuld, wat nu?
Als je een adresfout hebt gemaakt, krijg je altijd een melding. Je kunt het dan zelf aanpassen. Heb je een verkeerd adres ingevuld of wil je het toch ergens anders laten bezorgen, dan kun je ons het beste even mailen. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een andere vraag
Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag klaar om jullie te helpen met vragen. 

klantenservicemmt@gmail.com

Wegens enorme drukte kan het soms tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord hebt op je mail. Excuses hiervoor!