VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor 22:00 besteld= volgende dag in huis, mits de producten voorradig zijn.

Pre-orders hebben een langere levertijd, tussen de 2 tot 14 werkdagen. Dit staat altijd aangegeven op de product pagina.

De levertijd van de pre-order is de levertijd van je gehele bestelling, ook als er producten bij zitten die wel op voorraad zijn. Wil je die liever eerst ontvangen? Plaatst de pre-order dan in een aparte bestelling.

Je ontvangt een live tracking code zodra jouw bestelling onderweg is!

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat kan! Binnen 30 dagen na ontvangst kun je bij ons je bestelling retourneren. Check even onze retour voorwaarden voor meer informatie.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je kunt een retourlabel aanschaffen voor €5,20 via de track & trace code die je van ons hebt ontvangen in de verzendmail. Klik op de track & trace code. Je komt dan terecht op de pagina van GoParcel. Hier kun je je retourzending aanmelden. 

Heb je geen mail gehad over de verzending van je pakket? Check dan even je spam!

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Soms komt onze mail terecht in je spam. Check deze dus eerst even. Heb je ook hier geen mail staan? Dan is er bij ons wellicht een verkeerd mail adres van jou bekend. Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen!

Ik wil mijn item graag omruilen met een andere maat, kan dit?
Ja, dat kan! Mail even de klantenservice zodat zij je verder kunnen helpen. Je krijgt dan een unieke code, zodat je geen extra verzendkosten hoeft te betalen voor je nieuwe bestelling.

Ik heb mijn verkeerde adres ingevuld, wat nu?
Als je een adresfout hebt gemaakt, krijg je altijd een melding. Je kunt het dan zelf aanpassen. Heb je een verkeerd adres ingevuld of wil je het toch ergens anders laten bezorgen, dan kun je ons het beste even mailen. Wij kunnen aanpassingen maken aan je adres tot het moment dat je bestelling is verzonden.

Ik heb een andere vraag
Onze klantenservice staat op maandag t/m vrijdag klaar om jullie te helpen met vragen. 

klantenservicemmt@gmail.com

Wegens enorme drukte kan het soms tot 3 werkdagen duren voordat je een antwoord hebt op je mail. Excuses hiervoor!